PUBLIKATIONSSERVER

Please note that HSBI-PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

3 Publikationen


2012 | Artikel | FH-PUB-ID: 3002
Consumer Preferences for Product Transparency in Emerging Markets – Lessons Learned from India
R. Moser, T. Schäfers, J.N. Meise, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 22–27.
HSBI-PUB | DOI
 

2012 | Artikel | FH-PUB-ID: 3004
Strategisches Social-Media-Measurement – Wege zur Effektivitäts- und Effizienzmessung
J. Schamari, T. Schäfers, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 54–59.
HSBI-PUB | DOI
 

2012 | Artikel | FH-PUB-ID: 3005
Trusted Friends – Die Nutzung von Social Media zur Generierung und Förderung von Vertrauen
R. Gresel, T. Schäfers, J. Basting, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 22–27.
HSBI-PUB | DOI
 

Filter und Suchbegriffe

issn=1865-6544

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung