Please note that HSBI-PUB no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
3 Publikationen
2012 | Artikel | FH-PUB-ID: 3002
Consumer Preferences for Product Transparency in Emerging Markets – Lessons Learned from India
R. Moser, T. Schäfers, J.N. Meise, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 22–27.
HSBI-PUB
| DOI
R. Moser, T. Schäfers, J.N. Meise, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 22–27.
2012 | Artikel | FH-PUB-ID: 3004
Strategisches Social-Media-Measurement – Wege zur Effektivitäts- und Effizienzmessung
J. Schamari, T. Schäfers, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 54–59.
HSBI-PUB
| DOI
J. Schamari, T. Schäfers, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 54–59.
2012 | Artikel | FH-PUB-ID: 3005
Trusted Friends – Die Nutzung von Social Media zur Generierung und Förderung von Vertrauen
R. Gresel, T. Schäfers, J. Basting, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 22–27.
HSBI-PUB
| DOI
R. Gresel, T. Schäfers, J. Basting, Marketing Review St. Gallen 29 (2012) 22–27.