Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism
M. Alasuutari, H. Kelle, H. Knauf, eds., Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden, 2020.
Download
Es wurde kein Volltext hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Buch als Herausgeber
| Veröffentlicht
| Englisch
Herausgeber*in
Alasuutari, Maarit;
Kelle, Helga;
Knauf, Helen
Einrichtung
Erscheinungsjahr
ISBN
FH-PUB-ID
Zitieren
Alasuutari, M. ; Kelle, H. ; Knauf, H. (Hrsg.): Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020
Alasuutari M, Kelle H, Knauf H, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden; 2020. doi:10.1007/978-3-658-28193-9
Alasuutari, M., Kelle, H., & Knauf, H. (Eds.). (2020). Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-28193-9
@book{Alasuutari_Kelle_Knauf_2020, place={Wiesbaden}, title={Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism}, DOI={10.1007/978-3-658-28193-9}, publisher={Springer Fachmedien Wiesbaden}, year={2020} }
Alasuutari, Maarit, Helga Kelle, and Helen Knauf, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020. https://doi.org/10.1007/978-3-658-28193-9.
M. Alasuutari, H. Kelle, and H. Knauf, Eds., Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020.
Alasuutari, Maarit, et al., editors. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Springer Fachmedien Wiesbaden, 2020, doi:10.1007/978-3-658-28193-9.